Inhoudsopgave
- Inleiding
- Systeem informatie
- Alle functionaliteiten
- Meer informatie aanvragen
Wilt u meer informatie over DiAS?
DiAS
1 pakket, 4 modules
Document management
Hiermee kunt u alle documenttypes op een eenvoudige en overzichtelijke manier archiveren en consulteren. A.d.h.v. diverse zoekcriteria kunt u een document heel snel terugvinden. Eenmaal een document werd opgenomen in het archief wordt de integriteit en authenticiteit bewaard dankzij het geïntegreerde versiebeheer.
Workflow optimalisatie
Hiermee kunt u taken en goedkeuringsprocessen op een elektronische manier distribueren. Iedere DiAS gebruiker heeft dus zijn eigen “elektronische postvak” of flow. Hierin ziet men alle documenten en berichten die een behandeling vereisen. Als gebruiker ziet u onmiddellijk wat van u verwacht wordt en welke status en opmerkingen uw collega’s reeds aan een document hebben toegekend.
CRM of relatiebeheer
Werd opgebouwd rond een centraal adresboek waarin alle gegevens op een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke manier beheerd kunnen worden. De klemtoon ligt hierbij op de optimale beschikbaarheid van gegevens zodat u uw contacten op de voet kunt volgen.
Project management
Is een heel flexibel gegeven. Dankzij een mix van gestructureerde velden, adressen, documenten en workflows kunt u zelf verschillende projecttypes definiëren. Zo kunt u eventueel voor iedere afdeling of dienst een eigen projectstructuur opbouwen. VB: beheer van wagenpark, ...
Diasbytes
Met onze in-house ontwikkelde DiAS software leveren we document management, workflow optimalisatie oplossingen, CRM of relatiebeheer en projectmanagement op maat van bedrijven en organisaties, dit zowel on-premise als via het SAAS-model.
Ons team bestaat uit toegewijde specialisten, waardoor we elke uitdaging aan kunnen.
Naast analyse en optimalisatie van uw bedrijfsprocessen, bieden we software aan die aangepast is aan de behoeften van een organisatie. Onze implementations consulants zorgen hierbij voor een feilloze projectbegeleiding. Daarnaast geven we de eindgebruikers de nodige opleidingen
Door de gebruiksvriendelijkheid van DiAS is ons pakket toegankelijk voor elk profiel binnen uw organisatie!
Screenshots
Systeem informatie
Platform: | On-premises |
Gebruikers: | Van 1 tot 250+ gebruikers |
Bedrijfsgrootte: | Van 1 tot 250+ medewerkers |
Budget per gebruiker per maand: | Van €1 tot €150+ |
Budget totaal: | Van €5.000 tot €100.000+ |
Integratie: | Boekhouding, DMS, E-mail programma, ERP, Office |
Mobiel: | Nee |
Browser: | Nee |
Database: | Progress |
Support: | E-mail, FAQ, Handleidingen, Live Chat, Telefonisch, Video |
Lokale support: | Nederland, Belgiƫ, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere |
Taal interface: | Nederlands, Engels, Frans |
Tax compliance: | Nederland, Belgiƫ, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Andere |
Broncode: | Closed source |
Ecosysteem: | Ja |
Gratis trial: | Ja |
Sandbox: | Ja |
Alle functionaliteiten
Platform
On-premises Een on-premises ERP systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.
Hosted Bij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.
Hybrid Een hybrid ERP oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.
Gebruikers
1 tot 10 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 1 tot 10 gebruikers.
10 tot 25 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 10 tot 25 gebruikers.
25 tot 50 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 25 tot 50 gebruikers.
50 tot 150 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 50 tot 150 gebruikers.
150 tot 250 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor 150 tot 250 gebruikers.
Meer dan 250 gebruikers Deze oplossing is beschikbaar voor meer dan 250 gebruikers.
Bedrijfsgrootte
1 tot 10 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.
10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.
50 tot 250 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.
Meer dan 250 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.
Implementatiebudget SaaS
€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.
€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.
€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.
€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.
Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.
Implementatiebudget on-site
Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.
€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 en €25.000.
€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 en €50.000.
€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 en €100.000.
Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget meer dan €100.000.
Facturatie
Archiveren
E-Mails E-Mails können im DMS archiviert werden.
Bonnenregistratie
Barcodes scannen en identificeren
Digitale handtekeningen
Drag & Drop
Mobiele beschikbaarheid
OCR
Mapstructuur
Personeelsmanagement
ISO standaarden
Zoekfunctie
Ticketsysteem
Versiebeheer
Contractbeheer
Andere functies
Amendementen
Kennisbank
Workflow
Besturingssysteem
Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.
Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.
Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.
Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.
Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.
Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.
Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.
Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.
Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.
Integratie
Mobiel
Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.
iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.
Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.
Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.
Browser
Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.
Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.
Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.
Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.
Database
Access Deze oplossing ondersteunt Access.
Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.
FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.
FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.
Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.
IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.
Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.
Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.
mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.
Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.
Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.
PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.
Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.
Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.
Support
E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.
FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).
Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.
Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.
Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.
Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.
Lokale support
Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.
België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.
Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.
Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.
Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.
Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.
Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.
Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.
Taal interface
Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.
Engels Deze oplossing is in het Engels.
Duits Deze oplossing is in het Duits.
Frans Deze oplossing is in het Frans.
Andere Deze oplossing is ook in andere talen.
Spaans Deze oplossing is in het Spaans.
Tax compliance
Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.
België Deze oplossing is tax compliant voor België.
Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.
Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.
Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.
Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.
Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.
Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.
Broncode
Closed source Deze oplossing is closed source.
Open source Deze oplossing is open source.
Ecosysteem
Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.
Gratis trial
Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.
Sandbox
Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.