Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
Cloud
On-premises
Hosted
Hybrid
S1 tot 10 medewerkersM10 tot 50 medewerkersL50 tot 250 medewerkersXLMeer dan 250 medewerkers
- Beschikbare functies
- Beperkte functies
- Ontbrekende functies
geselecteerd
DMS software
Kies voor de juiste DMS software voor uw onderneming
De keuze voor een nieuw Document Management Systeem gaat meestal niet over één nacht ijs, maar zal weloverwogen zijn. De vele aanbieders, met elk hun diverse functies en specificaties, maken de keuze voor een DMS-systeem er niet makkelijker op. Met het handige vergelijkingssysteem op onze website wordt de zoektocht een stuk eenvoudiger. U vergelijkt heel simpel en vlot alle oplossingen van alle aanbieders aan de hand van eisen, branchegerichte specificaties en andere belangrijke features.
U gebruikt gewoon de filters aan de linkerkant om uw wensen voor het DMS-systeem aan te geven. Zo kunt u bijvoorbeeld het werkgebied van uw onderneming selecteren, het aantal gebruikers die uiteindelijk met het systeem gaan werken ingeven en een maximum budget bepalen. Kies vervolgens voor een systeem en u ziet meteen een uitgebreide vergelijking van tot wel vijf opties naast elkaar. Dit overzicht geeft u een goed inzicht in alle functies en kenmerken van alle betreffende systemen en laat u in een oogopslag zien welke het meest aan uw wensenlijst voldoet.
Software-functies vergelijken
De keuze voor of tegen een bepaald systeem hangt niet alleen van de beschikbare functionaliteit af, maar ook van andere eigenschappen van de DMS software. Het is daarom aan te raden om bij uw zoektocht met de volgende criteria rekening te houden:
-
Branche
Het is mogelijk om DMS-systemen aan te schaffen die speciaal zijn toegesneden op de behoeften van een branche. Let u dan wel op dat deze oplossing ook met uw branche overeenkomst. -
Platform
Niet elke aanbieder van DMS-systemen biedt implementatie op ieder platform aan. Daarom is het beter om te kijken hoe en waar u uw DMS wilt inrichten. Of het nu in de cloud, lokaal, op een gehoste server of via een hybride variant is, de mogelijkheden zijn legio. -
Bedrijfsgrootte en gebruikersaantal
Wat betreft de bedrijfsgrootte is niet elk DMS geschikt. Een aantal aanbieders richt zich speciaal op het midden- en kleinbedrijf, terwijl sommige aanbieders hun product pas vanaf een bepaalde bedrijfsgrootte aanbieden. Daarbij is ook het aantal eindgebruikers van het systeem van doorslaggevend belang. -
Budget
De keuze in DMS-software hangt af van het beschikbare budget per medewerker en van het totale budget voor de invoering van het systeem.
Het filter aan de linkerkant van de pagina biedt u een reeks aanvullende functies en kenmerken, zodat u uw wensen kunt aangeven. Bijvoorbeeld het platform waarop het DMS moet gaan lopen, de mate van ondersteuning door de leverancier en de aanwezigheid van een duurzaam systeem.
Heeft u hulp nodig bij uw keuze?
We begrijpen dat het niet eenvoudig is om de juiste DMS-software voor uw bedrijf te vinden. Daarom hebben we een praktisch vergelijkingssysteem ontwikkelt dat u daarbij helpt.
Ontvang uw gratis DMS wijzer